Mielipolku

13.5.2020

Oletko käynyt tutustumassa Mielipolkuun?

Mielipolku 2020 – Iloa ja voimaa luonnosta ja taiteesta

Kouvolan Mielenterveysseura, Kaiku Korporaatio ja Kouvolan varhaiskasvatus järjestävät Mielipolku -reitin 4.5.-18.5.2020. Mielipolku avautuu 4.5. klo 10.00 ja se on kuljettavissa omatoimisesti kahden viikon ajan Niivermäen luonnonsuojelualueen luontopolulla.

Mielipolullapääset tutustumaan Niivermäen vanhaan metsään, kuuntelemaan luontoa sekä kohtaamaan taidetta ja elämyksiä metsässä.

Nauti luonnon lisäksi valitsemallasi tavalla Mielipolusta. Voit esimerkiksi:

• Tuoda nallesi metsäretkelle bongailemaan muita nalleja.
  • Vierailla nallesi kanssa virtuaalisessa nalleneuvolassa, jossa saat ohjeet oman nallen tutkimiseen.
  • Kuunnella muutamalla polun rastilla videoita ja musiikkia. Otathan mukaan kuulokkeet, jotta et häiritse muita polun kulkijoita.

Korona-viruksen vuoksi muista pitää polulla turvavälit. Ethän tule kipeänä polulle.

Tapahtuma on tarkoitettu kaikille!

Tervetuloa virkistymään!

Yhteistyökumppaneina Esa Kotilainen, Goodwill, KSAO, Kouvolan pelastuskoirat ry, Kymenlaakson Osuuspankki, Parik-säätiö, SPR, Vapepa, Yksi elämä -verkosto.

Käy katsomassa Kouvolan Mielenterveysseuran Facabook -sivuja, josta löydät kuvia ja videoita polusta!

Niivermäen metsäinen luontopolku Kytöahontie 2, 45720 Kouvola, Korpinkierros:

• Pituus 2,1 km ja se on merkitty maastoon
  • Polun varrella opastauluja, penkki sekä luontotorni
  • Parkkipaikka löytyy Kytöahontien alkupäästä